Hoe plaats ik een bestelling
Bestellen kan door op de productpagina het aantal producten in te vullen die je wilt hebben. Vervolgens kun je op ‘In winkelwagen’ klikken. Vervolgens kun je direct klikken op ‘Bekijk winkelwagen’, dit kan ook op een later moment als je nog door wilt winkelen. Je kunt altijd naar je winkelwagen rechts boven in de pagina.
Klik op ‘Bestelling afronden’, bevestig je bestelling door je gegevens in te vullen, kies je gewenste betaalwijze. Na je bestelling ga je akkoord met de algemene voorwaarden en kun je de bestelling plaatsen.
Bezorgafspraak
Stel je voor, je bestelde eethoek staat morgenochtend al bij je op de stoep. Zou je daar al op klaar zijn? Of wellicht zit je midden in een verhuizing, en vind je het ideaal als de producten nog even bij ons opgeslagen kunnen worden. Géén probleem!
Om deze reden hebben we deze service in het leven geroepen. Nadat je de bestelling geplaatst hebt hoef je niet bang te zijn dat het de volgende dag al op je stoep staat. (overigens, als je dat graag wil kan dat vaak ook nog)
Wij nemen na je bestelling snel contact op en informeren je over de bezorgwijze. We stemmen de afleverdatum met je af, en proberen zoveel mogelijk rekening te houden met de voorkeur van jou als klant. We hebben de ruimte!
Omruilen & retourneren
Je wilt jouw gekochte product retourneren of omruilen. Dat kan! Stuur het gekochte product binnen 30 dagen terug zonder opgaaf van reden. Wij zorgen dat het geld snel, maar uiterlijk binnen 14dagen weer op je rekening is gestort. De retourtermijn gaat in op het moment dat het product door jou ontvangen is.
- De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Uiteraard gelden hier de uitzonderingen in het geval dat het product beschadigd is aangekomen, of wanneer je het verkeerde product van ons hebt ontvangen.
- Wanneer je het gekochte product wilt omruilen, zorgen wij dat het nieuwe product na binnenkomst van het retourproduct binnen enkele dagen wordt verzonden.
Hoe kan ik mijn retour aanmelden?
Stuur een e-mail naar info@thusliving.nl of vul het contact formulier in. Vermeld duidelijk je bestelnummer, reden van retourneren en welk product je wilt retourneren. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Heb je een andere vraag?
Hier vind je al jouw vragen omtrent retourneren en omruilen. Zit je vraag er niet tussen? Neem gerust contact op met ons via de whatsapp, e-mail of het contactformulier
Hoeveel betaal ik aan verzend- en servicekosten?
Wat je betaalt aan verzendkosten hangt volledig af van je bestelling. Is je bestelling 75,- euro of hoger dan wordt de bestelling gratis thuisbezorgd. Voor een aantal artikelen zijn wij helaas genoodzaakt verzendkosten te rekenen. In de winkelwagen zie je wat de verzendkosten voor jouw bestelling zijn
Wat zijn de levertijden
Er zijn verschillende manieren waarop artikelen die je hebt besteld geleverd kunnen worden. Als je artikelen hebt besteld met een levertijd, geldt dat de bestelling geleverd wordt zodra het laatste artikel binnen is gekomen in ons magazijn. Kleine artikelen worden geleverd door een pakketdienst. Indien het een pakketverzending betreft, wordt het pakket met PostNL of RW Koeriers naar je verstuurd. Hiervoor geldt bij veel artikelen ‘op werkdagen vóór 15:00 uur besteld is de volgende dag in huis’. Er zijn ook diverse product(groepen) waar een levertijd geldt van 2-5 werkdagen of soms langer. Dit proberen we per product duidelijk aan te geven.
Grote(re) artikelen en meubelen worden geleverd door de gekwalificeerde chauffeurs van ons transport of door onze logistieke partner. In dat geval wordt er contact met je opgenomen om de afleverdatum vast te stellen. Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je van ons een bericht over de verzendwijze.
Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
In het geval van meubelbezorging neemt de vervoerder contact met je op om een bezorgmoment af te spreken. Er wordt vroegtijdig een indicatie gegeven van het bezorgtijdstip, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven.
In het geval van pakketbezorging
kun je het moment niet zelf uitkiezen, maar je kan je pakketje wel volgen.
Wanneer er niemand thuisis bij de eerste bezorgpoging probeert de bezorger het pakket af te geven bij de buren of een pickup point in de omgeving. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje achter met een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen.
Indien er niemand thuis is bij de tweede bezorgpoging, brengt de chauffeur het pakket naar een afhaallocatie. Ook dan laat hij een briefje achter waarop aangegeven staat waar je het pakket kunt ophalen. Het pakket staat 2 weken bij de afhaal-locatie. Daarna zal het terug worden gestuurd naar ons magazijn.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dat kan op afspraak.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, als je bestelling verzonden is via PostNL, Packs of DPD Nederland kan je de de zending volgen. Via je mail krijg je een bevestiging van de bestelling met daarin de link waarmee je de bestelling kunt tracken. Mocht je bestelling verzonden worden door een andere vervoerder zullen we dat per mail aan je laten weten. In dat geval word je telefonisch in contact gebracht met de vervoerder en kun je zelf een gewenst bezorgmoment aangeven. Dit kan vaak al binnen 1-2 dagen.
Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?
Wij leveren ook op de Waddeneilanden, alleen kan het zijn dat je bestelling er iets langer over doet dan dat is aangegeven bij de levertijd. Je kunt ons altijd even bellen of mailen voor meer informatie.
Hoe werkt aflevering met meubeltransport?
De meeste pakketten worden geleverd door de pakketdienst. Soms is een pakket te groot, te zwaar of te kwetsbaar om met de reguliere pakketdienst te laten leveren. In dat geval wordt je pakket afgeleverd door het transport. Voor het maken van een bezorgafspraak wordt telefonisch contact met je opgenomen. Je ontvangt een tijdsblok waarbinnen je thuis moet zijn. Hierdoor hoef je niet de hele dag thuis te blijven, maar slechts een deel van de dag.
Wij leveren alle artikelen tot aan de eerste drempel van je eigen woning. In een appartementencomplex brengt de chauffeur je bestelling dus naar de gewenste verdieping, mits er een lift aanwezig is en de bestelde artikelen hierin passen. Indien er geen lift aanwezig is, dien je zelf zorg te dragen voor het transport naar de gewenste verdieping. Bij een eengezinswoning zal de bestelling bij de voordeur worden afgeleverd.
Leveren jullie in het buitenland?
Wij leveren Nederland en België. Voor België zijn de verzendtarieven anders. Deze tarieven worden automatisch berekend in het bestelscherm. Voor meer informatie kun je altijd even bellen, whatsappen of mailen!
Mijn bestelling is niet compleet. Wat nu?
Dit is natuurlijk vervelend! Wij gaan ons best doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Stuur ons een e-mail met daarin de naam, het ontbrekende artikel en je bestelnummer. Wij zullen zo snel mogelijk controleren waar het is misgegaan en het missende artikel naar je toesturen.
Klantenservice
Contact opnemen?
Wanneer je een vraag/opmerking hebt of graag een vrijblijvende offerte ontvangt, neem dan gerust contact op. Onze verkoopadviseur staat graag voor je klaar.
Telefonisch kun je ons bereiken van maandag t/m zaterdag van 09:00 – 18:00 op 0519-23 44 00
Mailen kan altijd via info@thusliving.nl of maak eenvoudig gebruik van het contactformulier hieronder.
Je kunt ook een bericht sturen via whatsapp. Klik op de whatsapp button rechts onder aan de website en start een whatsappgesprek met onze verkoopadviseur.
Heb je nog vragen?
openingstijden:
maandag – vrijdag: 9.00 uur – 17.00 uur